sazka-eleague-open-cs-go-play-off

Sazka eLEAGUE OPEN | CS:GO | Play-off

Zařazen do ligy Sazka eLEAGUE OPEN | CS:GO
counter-strike-global-offensive

Hraje se

Counter-Strike: Global Offensive

Platforma

Windows icon

Uzavřený turnaj

Tento turnaj nemá povolené registrace.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  • Pořadatelem kvalifikačního a finálových kvalifikačních turnajů  Sazka eLEAGUE Open CS:GO  powered by iSport.cz (dále jen „turnaj“) do ligy Sazka eLEAGUE CS:GO powered by iSport.cz (dále také jako „liga“) je společnost CZECH NEWS CENTER a.s., IČ: 02346826, se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7 (dále jen pořadatel), technické řešení turnajů a superfinále poskytuje společnost Boosters s.r.o., zejm. prostřednictvím herního portálu Grunex.com.
  • Harmonogram turnaje a herní systém je uveřejněn na webu SazkaeLeague.cz

2. OBECNÁ HERNÍ PRAVIDLA

Komunikace

  • Komunikaci s hráči v průběhu turnaje zajišťuje pro pořadatele jím stanovený administrátor/administrátoři
  • Veškeré komunikace s administrátory turnaje probíhá na komunikačním kanále DISCORD, v záložce „chat“. Určený zástupce týmu je povinen být na tomto kanále přítomen a komunikovat s administrátorem v případě potřeby a to po celou dobu turnaje.

Pravidla

  • SAZKA eLEAGUE OPEN se nesmí zúčastnit hráč, který je zapsán na soupisce týmu, který se účastní SAZKA eLEAGUE.
  • Každý tým musí nastoupit k zápasu s počtem 5 hráčů. Všechny zápasy se odehrávají formátem 5v5.
  • Tým musí dohrát zápas v počtu minimálně 4 hráčů.
  • Tým musí mít na soupisce minimálně 2 hráče, kteří mají trvalý pobyt na území České nebo Slovenské republiky.
  • Každý hráč je povinný mít uvedené své STEAM ID ve svém profilu na webu sazkaeleague.cz.
  • Hráč smí nastoupit k zápasu pouze se stejným STEAM ID, které uvedl ve svém profilu.
  • K zápasu smí nastoupit pouze hráči, kteří jsou uvedeni na soupisce týmu na webu sazkaeleague.cz.
  • Výjimkou je host. Pro každý turnaj může tým využít maximálně jednoho hosta.
  • Hráč se nesmí vydávat za jiného hráče (používat účet jiného hráče).
  • Všechny zápasy se odehrávají na serverech určených pořadatelem.
  • Slot v Sazka eLEAGUE Open patří uživateli, který je označen jako majitel na profilové stránce týmu na webu SazkaeLeague.cz.
  • Tým a jednotliví hráči nesmí používat vulgární, urážlivý či jinak nevhodný název, logo či přezdívky (nick). V takovém případě bude okamžitě vyloučen z turnaje.
  • Při případném vyloučení týmu z turnaje postupuje dále soupeř. Pavouk se žádným způsobem neresetuje a neodehrává od začátku.

Nepovolené programy

  • Je zakázáno používání jakýchkoliv externích aplikací, které nejsou originální součástí hry Counter Strike: Global Offensive.
    • Příklady takových aplikací: Jumpthrow, Stop shoot scripty, Center view scripty, Turn script, No recoil scripty, Burst fire scripty, Rate changers (lag scripty), FPS scripty, Anti-flash scripty nebo binding (snd_* bindings), Bunny hop scripty, Stop sound scripty.
  • Je zakázáno používat vlastní či jakkoliv upravené modely hráčů, zbraní a dalších textur. Zároveň je zakázáno v tomto směru jakkoliv upravovat ovladače grafiky.
  • Je zakázána úprava overlaye. Výjimkou jsou tyto případy:
    • cl_showpos 1
    • cl_showfps 1
    • net_graph 0/1 (není povoleno zneužívat net_graph k asistenci s mířením a tedy jej umisťovat kamkoliv v oblasti crosshairu)

Využívání chyb hry

  • Je obecně zakázáno využívat chyby a nedostatky hry, tj. nestandardní prvek/chování hry, které nebylo ze strany vydavatele hry zamýšleno či cíleně zahrnuto do hry. Nejčastější chyby a nedostatky hry jsou vyjmenovány v tomto odstavci níže. Neuvedené ostatních chyb či nedostatků hry v tomto seznamu neznamená automaticky jejich povolení. V případě pochybností se lze vždy před zahájením předmětného zápasu dotázat na stanovisko administrátora prostřednictvím DISCORD, které je rozhodné. Pokud není uvedena daná chyba hry níže, není nutně povolena. O potrestání hráče za využívání chyby, která není uvedena v pravidlech, rozhodne administrátor.
  • Sebevraždy za využití konzole jsou zakázány.

Úprava HUD

  • Uživatelské rozhraní může být upraveno dle libosti hráče pouze tak, aby žádná informace, která je dostupná ve standardní verzi HUD nebyla změněna, upravena či odstraněna.
  • Odpovědnost za použití upravené HUD nese výlučně hráč. V případě pochybností se lze vždy před zahájením předmětného zápasu dotázat na stanovisko administrátora prostřednictvím DISCORD, které je rozhodné.

DEMO

  • Každý hráč je povinen po celou dobu soutěžních zápasů (a to včetně knife kola či případného prodloužení) nahrávat tzv. „POV“ či „in-eyes“ demo. Tím se rozumí demo nahrávané z pohledu hráče. Hráč nesmí k prokázání před administrátorem požadovat využití GOTV namísto dema.
  • Každý hráč je povinen poskytnout demo na vyžádání administrátora nebou soupeře, který podá protest.
  • Každý kapitán si může vyžádat demo pouze maximálně od dvou hráčů soupeřova týmu.
  • Pokud hráč nedodá demo nebo dodá nekompletní či upravené demo, rozhodne o postihu administrátor. Postihem může být i okamžité vyloučení z turnaje.
  • Finální rozhodnutí o tom, zda je demo dostatečné, tj. zejm. kompletní (zachycující veškeré informace/situace nezbytné pro posouzení regulérnosti hry), nepoškozené demo, bez jakýchkoliv úprav a zásahů,  je vždy na administrátorovi, případně hlavním administrátorovi turnaje.
  • Hráč poskytne demo ve zkomprimované podobě (.zip, .rar), nahraje jej na některý z veřejně dostupných cloudů a odkaz ke stažení pošle administrátorovi.
  • Administrátor může demo vyhodnotit okamžitě. Pokud je prokázáno porušení pravidel na straně jednoho z týmů, danému hráči bude udělen postih a v pavouku postupuje dále tým soupeře.
  • Administrátor se může rozhodnout vyhodnotit demo dodatečně po turnaji. V takovém případě postupuje dále v turnaji vítěz zápasu. Administrátor má na vyhodnocení dema 24 hodin. Pokud se prokáže porušení pravidel u jednoho z týmů, danému hráči bude udělen postih a týmu odebrány body získané v turnaji, ve kterém se takového porušení dopustil.
  • Demo je nutné uchovávat minimálně 14 dní od odehrání zápasu.

3. Herní systém SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO

  • Kvalifikace má tři cykly.
  • Každý cyklus se skládá ze dvou kvalifikací a jednoho finále.
    • Cyklus 1
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Kvalifikace #1
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Kvalifikace #2
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Finále kvalifikace #1
    • Cyklus 2
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Kvalifikace #3
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Kvalifikace #4
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Finále kvalifikace #2
    • Cyklus 3
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Kvalifikace #5
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Kvalifikace #6
      • SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Finále kvalifikace #3
  • Kvalifikačním turnajem se rozumí turnaje označené jako „SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | #Kvalifikace 1-6“. Finále kvalifikace se rozumí „SAZKA eLEAGUE OPEN | CS:GO | Finále kvalifikace #1-3“.
  • Zápasy v kvalifikačním turnaji se hrají formátem single elimination, BO1.
  • Zápasy ve finále kvalifikace se hrají formátem BO1.
  • Zápasy v kvalifikačních turnajích a ve finále kvalifikace budou určeny náhodným losem.
  • Do každého finále kvalifikace postoupí nejlepších 16 týmů z daného cyklu. Z každého kvalifikačního turnaje sem postoupí 8 týmů. Pokud postoupí některý z týmů v obou kvalifikacích, bude mít v prvním kole finále kvalifikace volný los.
  • Tým může využít pouze hráče, kteří jsou uvedení na soupisce týmu. Povolen je 1 host.

Průběh

  • Tým prostřednictvím svého zvoleného zástupce je povinen v procesu „check-in“ potvrdit svoji účast v turnaji. Čas na provedení „check-in“ je uveden na kartě turnaje.
  • Pokud se některý z hráčů/tým nedostaví k zápasu do 20 minut po jeho oficiálním začátku, dochází k diskvalifikaci celého týmu. Povolen je 1 host. Administrátor má právo udělit na odůvodněnou žádost týmu výjimku dostavit se k zápasu až do 1 hodiny od jeho oficiálního startu.
  • K určení stran se odehraje knife kolo, kdy Tým, který oproti druhému týmu v takovém knife kole zvítězí, získá právo volby strany pro daný zápas.
  • V případě pádu serveru dříve jak ve třetím kole hry se zápas restartuje a hra začíná znovu od začátku. V případě pozdějšího pádu serveru kontaktují kapitáni týmů administrátora, který obnoví zápas ze zálohy.
  • Tým má právo využít v zápase jednu pauzu a to maximálně 5 minut. Při vyvolání pauzy musí hráč všem hráčům sdělit důvod pauzy.
  • Případné prodloužení se hraje systémem MR3 s 10 000$ jako startovací částkou.
  • V kvalifikaci nesmí tým během zápasu vyměnit hráče.
  • Hráči i týmy jsou povinni přistupovat k jednotlivým zápasům vážně a v každém zápase vyvinout maximální úsilí pro dosažení nejlepšího možného výsledku a umístění. Předčasné odcházení od herního místa, odpojování se ze zápasů, vzdávání zápasů v soupeřův prospěch či jakékoliv snahy o záměrnou prohru nebo ovlivnění výsledku vyústí v okamžitou diskvalifikaci týmu z celé turnajové série Sazka eLEAGUE Open.
  • Pokud je turnaj přerušen pořadatelem během zápasu a v turnaji nelze v daný den pokračovat (zejm. technické důvody či vyšší moc), budou všechny rozehrané zápasy odehrány v případný náhradní termín určený pořadatelem od začátku.
  • Hráč smí streamovat POV zápasu pouze se 180 sekundovou (3min) prodlevou.

Protest

  • Pokud tým nesouhlasí s výsledkem zápasu, má právo vznést protest k administrátorovi turnaje. Ke vznesení protestu využije webový systém. Následně se spojí se s administrátorem na komunikačním kanále discord.
  • Protest lze vznést pouze po dobu 30min. od odehrání zápasu a tým nesmí v turnaji během této doby odehrát nebo hrát jiný/následující zápas.
  • Ve sporech týkajících se turnaje je vždy rozhodující verdikt pořadatele, který je zpravidla činěn prostřednictvím administrátora, případně hlavní administrátora.

Mapy

  • Mapu si hráči vybírají přímo na serveru.
  • Mapy budou vybrány z následujícího výčtu:
    • de_inferno
    • de_train
    • de_mirage
    • de_nuke
    • de_overpass
    • de_dust2
    • de_vertigo

Bodování v kvalifikačním turnaji

  • Za každý kvalifikační turnaj získává tým body uvedené níže.
  • Body získává do celkového žebříčku SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO.
  • Tým v kvalifikačním turnaji obdrží následující body na základě svého umístění:
    • 1. místo: 15 bodů
    • 2. místo: 12 bodů
    • 3. místo: 8 bodů
    • 4. místo: 6 bodů
    • 5-8. místo: 3 body
    • 9.-16. místo: 2 body

Finále kvalifikace

  • Za každý kvalifikační turnaj získává tým body uvedené níže.
  • Body tým získává do celkového žebříčku SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO.
  • Finále kvalifikace se zúčastní 16 týmů. Z každého kvalifikačního turnaje sem postoupí 8 týmů. Pokud postoupí některý z týmů v obou kvalifikacích, bude mít v prvním kole finále volný los.
  • Tým ve finále kvalifikace obdrží následující body na základě svého umístění:
    • 1. místo: 22 bodů
    • 2. místo: 17 bodů
    • 3. místo: 14 bodů
    • 4. místo: 9 bodů
    • 5-8. místo: 6 bodů
    • 9.-16. místo: 3 body

Finále SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO

  • Finále SAZKA eLEAGUE OPEN se rozumí turnaj mezi 8 nejlepšími týmy žebříčku SAZKA eLEAGUE OPEN.
  • Dva nejlepší týmy postoupí do baráže o slot v SAZKA eLEAGUE CS:GO.
  • Zápasy se odehrají BO3.
  • Týmy budou do Finále SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO rozlosovány na základě umístění v žebříčku SAZKA eLEAGUE OPEN:
    • 1. místo - 8. místo
    • 4. místo - 5. místo
    • 3. místo - 6. místo
    • 2. místo - 7. místo

Baráž o SAZKA eLEAGUE

  • V baráži se utká:
    • vítěz Finále SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO s týmem, který skončí na 8. místě v tabulce SAZKA eLEAGUE CS:GO.
    • tým na druhém místě ze SAZKA eLEAGUE OPEN CS:GO s týmem, který skončí na 7. místě v tabulce SAZKA eLEAGUE CS:GO.
  • Zápasy se odehrají formátem BO5.
  • Vítězové zápasů postoupí do SAZKA eLEAGUE.
  • Postupující týmy do Sazka eLEAGUE CS:GO powered by iSport.cz budou pro účast v lize muset splňovat zejména následující podmínky:
    • Všichni hráči musí být starší věku 16 let.
    • Tým musí být právnickou osobou (s.r.o, a.s., z.s. atd.)
    • V základní sestavě týmu musí setrvat minimálně 3 hráči, se kterými se tým do ligy kvalifikoval.
    • Na soupisce základní sestavy musí být minimálně 2 hráči s trvalým pobytem na území České nebo Slovenské republiky.
    • Vedení ligy, tj. pořadatel musí schválit název i logo kvalifikovaného týmu.
    • Pravidla navazující ligy jsou dostupná zde.

4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • Je přísně zakázáno záměrně zdržovat či narušovat turnaj/ligu nebo porušovat jeho pravidla.
  • Pokud se tým nebo hráč proviní proti pravidlům turnaje, rozhodne pořadatel o postihu.
    Možné postihy:
    • ústní varování
    • kontumace zápasu
    • vyloučení týmu z konkrétního kvalifikačního turnaje
    • diskvalifikace týmu z celé kvalifikace
  • Volba postihu je výhradně na uvážení pořadatele turnaje. Postih je vždy udělen celému týmu. Pořadatel může udělit postih týmu na základě udělení postihu hráči nebo týmu v jiné kompetitivní soutěži hrané ve hře CS:GO.
  • Pořadatel si vyhrazuje právo posoudit sporné situace či jiné situace mající dopad na regulérnost, dobrou pověst turnaje/ligy vzniklé v průběhu turnaje/ligy. Rozhodující je v takových případech posouzení a stanovisko pořadatele. Ve výše uvedených případech je pořadatel oprávněn vyloučit hráče či tým z turnaje. Získané místo v kvalifikaci, resp. postup do ligy není soudně vymahatelné.
  • Z turnaje jsou vyloučeni zaměstnanci společnosti CZECH NEWS CENTER a.s., Boosters s.r.o. a  a osoby jim blízké ve smyslu ust. § 22 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
  • Pravidla navazující ligy jsou dostupná ZDE
  • Pořadatel bude zpracovávat osobní údaje hráčů turnaje, resp. ligy v souladu s Informací o zpracování osobních údajů.
  • Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoliv turnaj či navazující ligu bez udání důvodu zkrátit, přerušit nebo odvolat či změnit její pravidla.